29 Mart 2010 Pazartesi

Bayat Ekmek Böreği















Bayatlamış olan ekmekleri değerlendirmek için yaptığım bir börek.Mutlaka herkezin evinde bayatlamış ekmek vardır denemenizi tavsiye ederim özellikle kahvaltıda sıcak sıcak harika oluyor.
Malzemeler
1 bayatlamış ekmek
1 su bardağı kaşar rendesi
150 gr beyaz peynir
Sosu
2 su bardağı süt
3 yumurta
2 çorba kaşığı tereyağı
Tuz
Yapılışı
Bayat ekmeğimizi küp küp doğrayalım fırın kabını tereyağı ile yağlayıp doğranan ekmeğin yarısını fırın kabına alalım.
Üzerine kaşarın yarısını serpelim beyaz peyniride rendeleyip ekmeğin üzerine yayalım.
Kalan ekmeği peynirin üzerine yerleştirelim.
Yumurtayı iyice çırpalım erimiş tereyağını ve sütü ekleyelim tuzu ekleyip karıştıralım ve ekmeğin üzerine sosu gezdirelim ayrılan kaşar rendesinide serpelim streç film ile üzerini kapatıp dolapta 1-2 saat bekletelim.Daha sonra önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında böreğimizi pişirelim.

17 yorum:

GÜL dedi ki...

bayat ekmekleri değerlendirmenin harika yolu elinize sağlık

Meleğin Mutfağı dedi ki...

çok güzel bir tarif ellerinize, sağlık sevgilerimle.

beduu :))) dedi ki...

tatlim muthissin ben de yapicam harika bir tarif ellerine saglik.MUTLU OL MUTLU KAL

Adsız dedi ki...

harika bu.ekmekleri napıcam diye düşünmekten bıkdım bende.bir kilo kadar galete unu var onları bitirine kadar bunu deniyeyim.teşekkürler.

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili gül teşekkürler

Sevgili melekperim su teşekkürrer .

Canım bedum özledim seni arkadaşım mutlaka dene öptüm.

Sevgili beyazsepeti beğendiğinize sevindim

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım bende çok yaparım,seninkide çok hoş olmuş ellerine sağlık,sevgilerrrrrrr....

Elifin Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık, ben bazen üzerine sucukda koyuyorum. Sevgiler:)

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili annemineli teşekkürler.

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili elifin terazisi sucuklada nefis olur. teşekkürler

sessiz kelimeler dedi ki...

Ellerine sağlık mutlaka yapacağım hemde sabah işallah.Sevgilerimle.

umutluhayat dedi ki...

bayatekmekleri değerlendirmek için harika bir tarif.ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Bayat ekmekleri değerlendirmenin en kolay ve güzel yollarından biri...elinize sağlık.

anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim ellerine saglik canim, harika bir degerlendirme olmus, afiyet olsun, sevgiler....

Unknown dedi ki...

Pazar kahvaltısı için güzel bir öneri. Ellerine sağlık.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM NE İYİ ETMİŞSİN BEN DE BAYAT EKMEK PİZZASI YAPIYORUM BAYATLAYANLARI DEĞERLENDİRMEK LAZIM ALLAH BEREKETİNİZİ ARTIRSIN SELAMLAR SEVGİLER

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili sessis kelimeler teşekkürler canım.

Sevgili umutluhayat teşekkürler.


Sevgili hayatcemresi hoşgeldin teşekkürler.

Sevgili anneminkızıyım taşekkürler.

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili mahperi teşekkürler.



Sevgili susamçörekotu teşekkür ediyorum bendende selam ve sevgiler.