19 Mart 2010 Cuma

Kafes Böreği















Tüm arkadaşlarıma kucak dolusu sevgi ve selamlar.Konyada bulunan canım anneciğimi ve Ankarada olan manevi annemide ziyaret ettim o güzel dualarını aldım ve evime kavuştum.Önce tarifimi vereyim daha sonra siz canlarımı ziyaret edeyim.
Malzemeler
8 adet milföy
sucuk
sosis
1 adet domates
Hellim peyniri
Kekik
Karabiber,tuz
Yapılışı
Tavamıza bir miktar sıvı yağ alalım küp doğranmış sosis ve sucuklarıda ekleyip 1 dakika kısık ataşte kavuralım.
Kabuğu soyulmuş ve küp doğranmış domatesside ekleyelip karıştıralım.Tuz,karabiber ve kekiği ilave edip ocaktan alalım peynipi küp doğrayıp karışıma ekleyelim.














Milföyün sağ ve sol taraflarından çizikler atalım














Ortasına iç harcımızdan koyup bir sağ bir sol tartan kapalım.Üzeririne yumurta sarısı sürüp önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında pişirelim.

9 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

hoş geldin canım
güzel ve pratik bir tarifle gelmişsin
ellerine sağlık

hayırlı cumalar

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin sefalar getirdin.
Ellerine sağlık nefis bir börek olmuş.

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili yemek yapalım arkadaşım hoş bulduk canım benim.Hemen ziyaret ettim siz güzel arkadaşlarımı ve harika lezzetler yapmışsınız.

Tarif diyarı dedi ki...

Hoş bulduk canım mahpericiğim.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

hem kolay ve pratik hem lezzetli şifa olsun canım sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Bu şekle bayılıyorum ellerine sağlık canım...

aleyna dedi ki...

canım ellerine sağlık.çok güzel bir lezzet olmuş.mutlu bir haftasonu dilerim

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Hoşgeldin, aramıza tarif diyarı. Herbiri birbirinden güzel tariflerinle ve yüreğinle sefalar getirdin.

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili bengü bende aranızda olmaktan çok mutluyum teşekkürler.