2 Mayıs 2012 Çarşamba

ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ÖDÜLÜ ALDIM :))

Sonu Garanti Tarifler ve nurlumutfakta bloğun  sahipleri değerli arkadaşlarım bana bir ödül göndermişler
Çok Yönlü Blogger ödülü Arkadaşlarımın beni bu ödüle layık görmesi beni çok mutlu etti
Benim bu 2. ödülüm arkadaşlarıma çoook teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.

Ödülün kuralları var dediler
Hadi kuralları uygulamaya başlayalım
1.Sizde bu ödülü 11 arkadaşınıza vereceksiniz
Bence hepsi bu ödülü  hakediyor.
Ancak kurallar gereği 11 arkadaşımı seçmek zorundayım benim için çok zor olacak

2.Ödül verdiklerinize bloğuna gidip haber vermek gerekiyormuş

Postumu yayınladıktan sonra ziyarete gidiyorum:)

3. Kendinizle ilgili yedi gerçeği paylaşın

-Kitap okumayı çok seviyorum
-Yemek yapmayı yeni tarifler denemeyi seviyorum
 ama yemek yemekle pek aram iyi değil:)
-Ailemle vakit geçirmeyi seviyorum Ailem benim herşeyim
- Sabırlı bir insanım son ana kadar sabrederim
ama baktım herşey üzerime geliyor gerekeni yaparım:))
-Çok fedakarım, bunu suistimal edenler oluyor:(ve çok üzülüyorum
-Spor yapmayı seviyorum hergün yürüyüş yapıyorum
-Bloğumu ve sizleri çoook seviyorum iyiki bloğumu açmışım

4.Size ödül verene kişiye teşekkür edin
sonu garanti tarifler ve nurlumutfakta arkadaşlarıma ve ayrıca bu ödülü başlatan Fake Neuron'na teşekkür ediyorum

5.Versatine Blogger ödülün fotosunu bloğunuza ekleyin


5 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Canım hayırlı olsun ödülün...Bendede vardı ödülün ama dün yetişemedim..Sevgiler..

Hayatcemresi dedi ki...

Sevgili kardeşim incelik göstermişsin çok teşekkür ederim,sevgiler...

Nuray dedi ki...

Teşekkür ederim çok incesin...sevgiler...

İnci Yemek dedi ki...

Derya'cığım hatırlanmak hele ödülle onurlanmaktan duygularımı
tarif edemem güzel yürekli arkadaşım:)çok teşekkür ederim.
ödülü en kısa sürede yayımlayacağım:)
kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.Öpüyorum seni..

Gulcin dedi ki...

Derya cok tesekkur ederim :)
ben buna cok benzer bir mim yazmistim bir zamanlar. Beni hatirladigin icin cok tesekkur ederim. Ne mutlu bana ki aklina gelmisim :) sevgiler
http://gulcince.blogspot.com/2011/12/gulcini-taniyan-yuz-kisiye-kendisi.html