18 Mayıs 2012 Cuma

HAŞHAŞLI PUDİNGLİ PASTA

Tüm izleyenlerime ve ziyaretçilerime selamlar sevgiler
Bugün sizlerle yine günüm için hazırladığım nefis bir pasta tarifi paylaşmak istedim
Misafirlerimden tam not alan ve tarifi beklenen bir pasta.
Malzemeler
1 su bardağı toz şeker
190 gr oda sıcaklığıda margarin
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2,5-3 su bardağı un
Bir fiska tuz
Muhallebisi için
2 paket vanilyalı puding
750 mı süt
4 çorba kaşığı haşhaş
Hazırlanışı
Bir kaba oda sıcaklığıda yumuşamış margarin,şeker ve yumurta alınır iyice karıştırılır.
Tuz,kabartma tozu,vanilya ve azar azar un ilave edilir hamur hazırlanır.
Unu kontrollü ekleyin un az gelirse ilave edin kıvamı ele yapışmayacak kulak memesi yumuşaklığında olacak
Hazırlanan hamurun 4'1 parçası ayrılır dondurucuya kaldırılır
Hamuru yağlanmış büyük kelepçeli kalıba hamurun kenarları yükselterek yerleştirilir
Bir tencereye puding,haşhaş ve süt alınır koylaşana kadar pişirilir 5 dakika soğutulur
Hazırlanan puding kalıpdaki hamurun üzerine dökülür yayılır
Pudingin üzerine dondurucaki hamur rendelenir
Önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında pişirilir

15 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

harika olmuş canım.bayıldım görüntüye.ellerine sağlık.sevgiler.

Tatlı Cadı dedi ki...

Çok CiCi görünüyor yine, hamarat arkadaşım.. Eminim çok da lezzetli bir pastadır.. Eline koluna sağlık, CiCi KaLL.. (^_^)

muhabbetsofrasi dedi ki...

offff

görüntüye bak sen yaa :)

yemede yanında yat resmen :)

eline sağlık canım

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

harika görünüyor eline sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş
sevgiler,hayırlı cumalar.

pasta köşesi dedi ki...

ellerine sağlık canım bir okadar değişik ve leziz görünüyor :)
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Nefis ötesi bir şey olmuş.
Ellerine sağlık canım.
Cici haftasonları diliyorum.
Muhabbetle.

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

harika bir görüntü!!!.dilimlenmemiş hali bana polonya kekini anımsattı.ellerinize sağlık

Nurşen Aksoy dedi ki...

Süper bir pasta olmuş..çok güzel görünüyor,eminim tadıda öyledir...ellerinize sağlık...mutlu haftasonları..sevgiler..

herşey tadında dedi ki...

off harika olmuş ellerine sağlık güzelim;))

durutarifler dedi ki...

Ne güzel bir görüntü
Bayıldım bayıldım valla
Ellerine sağlık
İyi ahfat sonları

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım harıka bır pasta olmus

Unknown dedi ki...

Cok güzel görünüyor hazirlardan bir hac kere yedim .Canim bu nefis tarifi ilk firsatda deneyecegim öptüm

ihlamurcum dedi ki...

Ben bunun tadına hastayım,hemde sunumu çok şık.Ellerinize sağlık.

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok değişik bir tarifmerak ettim ...tadını