29 Mayıs 2012 Salı

SUSAMLI KURABİYE

Malzemeler
250 gr oda ısısında yumuşamış margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1,5 su bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı susam
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Un
Hazırlanışı
Susam teflon tavaya alınır kavrulur
Hamur yoğurma kabına margarin,sıvı yağ,pudra şekeri ve susam alınır iyice karıştırılır.
Kabartma tozu,vanilya ve azar azar un ilave ederek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlanır
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parça kopartılır yuvarlanır
Yağlı kağıt serilmiş fırın fepsisine hazırlanan kurabiyeler yerleştirilir
Önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında kurabiyeler beyaz kalacak şekilde pişirilir.

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım kurabiyelerin nefis görünüyorlar:)
mutlu günler..
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık susam kavru
lurken mis gibi kokmuştur sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

KALORİLİ AMA BİR O KADARDA LEZİZ BİR KURABİYE OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

SENELER ÖNCE TANIŞTIM BEN BU TARİFLE
DENEMEYENLERE TAVSİYE EDERİM
HAMARATIM ALDIM TABAĞI
:)

Sonu garanti tarifler dedi ki...

çok güzel görünüyorlar.ellerine sağlık.çayın yanında miss gibi yenir..sevgiler.

ihlamurcum dedi ki...

Tadı herhalde çıtır çıtırdır,ben bunları dahada minik yapıp kahve kurabiyesi yapacağım, elinize sağlık.