5 Mayıs 2014 Pazartesi

TORTİLLA EKMEĞİNDEN PİZZA(lavaş pizza)

Pratik ve lezzetli 5 dakikada hazırlayabileceğiniz bir pizza yapmaya ne dersiniz?
Tortilla ekmeği ve evdeki malzemelerle hemen hazırlayıp afiyetle yiyin
Benim çocuklarım sucuklu sevdiği için başka malzeme kullanmadım
Siz arzu ettiğiniz malzemelerle hazırlaya bilirsin
Malzemeler
2 adet tortilla(lavaş ekmeği)
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 adet domates
1 çay kaşığı kekik
2 çorba kaşığı sıvı yağ
Tuz,karabiber
Kaşar rendesi
sucuk
Hazırlanışı
Bir kaba rendelenmiş domates salça,zeytin yağı,kekik,karabiber ve tuz alınır karıştırılır
Lavaş ekmeğinin biri teflon tavaya alınır yumurta fırçası ile sostan sürülür
üzerine biraz kaşar rendesi serpilir.
 Üzerine ikinci lavaş konur ve sos sürülür tekrar kaşar rendesi serpilir sucuk dilimleri yerleştirilir
Tava ocağa konur ve ocak kısılır üzerine bir kapak kapatılır kaşar eriyip sucuklar pişince ocaktan alınır

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok pratik gerçekten.Denemeliyim.

Unknown dedi ki...

Çok pratik olmuş ve çok lezzetli görünüyor.
Keşke daha erken görseydim :)

Gönülünce dedi ki...

Tortillolu pratik ve lezzetleri seviyorum...Her şeye de ne çok yakışıyor...Pizza nefis olmuş ellerinize sağlık...

www.gonuluncelezzetler.com

Adsız dedi ki...

ne kadar iştah açıcı bir fotoğraf olmuş :) ellerinize sağlık !!

Adsız dedi ki...

Ben denedim çok güzel oldu teşekkürler sadece sosu öncesinde bir taşım pişirip öyle sürdüm.. Çok kolay ve lezzetli :)